Friday, October 5, 2007

massor på G

Här är det fullt ös.....

Hade det kanon i Linköping, så kul att träffa alla man har mailats/talat i telefonen med =) ... Träffen var kanon, funderar ni på att åka nästa gång så åk, jättetrevligt! Håller fortfarande på att landa efter träffen, inventeringen är nästan klar (ändå har maken hjälp till, många saker är det)

Vi jobbar på för fullt

Hur mycket nya saker som helst är på väg in (såååå kul) .... ena leveransen efter den andra är på väg över atlanten - känns lite som att det blir julafton för mig i slutet av nästa vecka när jag ska öppna alla kartonger - JIPPI -

o då får jag lite jul i alla fall, flaggar redan nu för att stellas kommer hålla stängt några veckor över jul, ska nämligen åka på långsemester (vi har planerat den i 8 år) ... och nu äntligen äntligen så ser det ut som att vi kommer iväg till Nya Zealand ... mitt drömmål .. men mer om det senare


Fick som förslag att folk på bloggen skulle få önska vad för äventyr jag skulle göra, lät ju lite kul så jag var på vippen att säga ja tills det slog mig att teres den lilla filluren =) skulle säkerligen visa vars skåpet ska stå så jag vågar inte (vet att du läser teres) ... hm, kanske katja, kanske .. bra förslag var det

Back to work ... o snart kommer tävlingsbidragen upp med ... stay tuned

//jenny penny - köpgalen när det gäller scrapsaker

2 comments:

teres said...

jag tycker det var en ypperlig idé, jag är "game".......;)

kramen

Tin said...

ÅÅÅ vad spännande att göra en sån lång resa! Ska bli roligt att höra vilka tips du kommer att få ;)
Tack för tipsen om bloggandet! Skapade en efter att jag kom hem från Jeanette efter träffen. Är stolt att jag inte behövde fråga Pelle om hjälp! HiHiHi